fbpx

Agrosolar – film reklamowy

Klient – Agrosolar

Odlecieliśmy!

Agrosolar to lider z sektora odnawialnych źródeł energii. Naszym celem podczas produkcji tego filmu promocyjnego było pokazanie procesu dostawy oraz montażu paneli fotowoltaicznych.

Film reklamowy miał nawiązywać do tematyki słońca, atmosfery i natury. Chcieliśmy przez to stworzyć film promocyjny, w którym mogliśmy zaprezentować szerokie spectrum obsługiwanych inwestycji. Firma Agrosolar jest wykonawcą zarówno farm solarnych, dużych instalacji na dachach wielkopowierzchniowych jak również standardowych systemów w zabudowie jednorodzinnej i dzięki wykorzystaniu dalekich ujęć udało się nam to zaakcentować.

Część merytoryczną spotu promocyjnego postanowiliśmy oprzeć na ukazaniu wysokich kompetencji wykwalifikowanego personelu na każdym etapie obsługi klienta. Podczas produkcji spotu zależało nam na ukazaniu wysokorozwiniętego zaplecza logistycznego oraz bardzo dużego wachlarza usług.

Film promocyjny ART MOTOR

Art-Motor – film promocyjny.

Klient: Art-Motor

Rodzina, tradycja i … nowoczesność.

Przedsiębiorstwo Art-Motor to obecny na rynku od wielu lat producent części zamiennych. Podczas opracowywania koncepcji filmu promocyjnego jednym z głównych założeń było podkreślenie 30 letniej historii firmy oraz jej rodzinnego charakteru. Wspólnie z klientem postanowiliśmy w fazie początkowej dokonać krótkiego rysu historycznego, by płynnie przejść do współczesnego funkcjonowania firmy.

Dużą wartość w firmie stanowią ludzie, więc podczas produkcji tego spotu reklamowego nie mogło ich zabraknąć. Dużą część ostatecznego materiału poświęciliśmy na wypowiedzi właścicieli oraz pokazanie pracowników firmy poszczególnych działów w ich „naturalnym środowisku”. Zależało nam na ukazaniu, jak wygląda praca i atmosfera w firmie.

Aby nadać dynamiki i podkreślić profesjonalizm Art Motor część ujęć dotyczyła procesu produkcji. Film promocyjny zawiera całe spectrum działalności firmy, od procesu projektowania, produkcji, poprzez pakowanie aż po sprzedaż gotowego elementu.

Całość realizacja nastawiona była na wykreowanie przyjaznego i zachęcającego do relacji efektu końcowego.

Somersby – Nakręć się na nowe | Spot konkursowy

Somersby – spot reklamowy

Klient: Carlsberg Polska

Nakręć się na nowe.

Film promocyjny powstał na potrzeby konkursu organizowanego przez markę Somersby. Podjęliśmy się produkcji spotu reklamowego w związku z konkursem organizowanym przez markę Carlsberg Polska. Konkurs związany był z  wypuszczeniem na rynek nowej linii produktu tej znanej marki.

Dla nas produkcja filmów promocyjnych jest zawsze ciekawym wyzwaniem i działaniem bardzo kreatywnym. Tak było też i tym razem. Udało nam się stworzyć animowany film reklamowy o dużej dynamice nawiązujący kolorystyką do natury oraz letnich, rekreacyjnych motywów.

Making Of Ślicznotka

Ślicznotka – film promocyjny –  making of

Klient: Bałtyk Film Production

Film „Ślicznotka” miał swoją premierę w październiku 2022 roku. To zabawna historia wyborów miss jednego z podlaskich miasteczek.

Zostaliśmy zaproszeni do tego projektu jako producenci filmu promocyjnego w formacie „Making of”. Taka koncepcja wymagała nieco innego charakteru pracy z racji konieczności stworzenia dodatkowego planu filmowego na… planie filmowym. Było to nie lada wyzwanie nawet dla doświadczonych osób zajmujących się produkcją filmów promocyjnych. Postanowiliśmy postawić głównie na ukazanie specyfiki i klimatu planu zdjęciowego. W film promocyjny wpletliśmy też wywiady z członkami ekipy filmowej. Duży akcent podczas produkcji tego filmu reklamowego postawiliśmy na pokazanie naturalnych uroków Podlasia, udało się nam to uzyskać przy użyciu ujęć z drona.

Film reklamowy – SaMASZ

Samasz – film reklamowy

Klient: Samasz

Samasz to lider wśród producentów maszyn rolniczych oraz komunalnych i marka, z którą jesteśmy związani od dawna.

Podczas produkcji filmu reklamowego postanowiliśmy pokazać jak najszerszy wachlarz oferowanych przez firmę maszyn. Dużym wyzwaniem był krótki czas trwania spotu, dlatego montaż oparliśmy na dynamicznych kadrach wybranych maszyn w ich naturalnym środowisku. Zaakcentowaliśmy również wieloletnie doświadczenie oraz rozwój marki. W dynamicznych ujęciach filmu promocyjnego ukazaliśmy kosiarki, przetrząsacze, wozy paszowe oraz maszyny komunalne.

Palisander – Doradca Techniczny – film promocyjny

Palisander – film promocyjny

Klient – Palisander

Spółka Palisander posiada w swojej ofercie wynajem szalunków systemowych. Wyprodukowany przez nas film promocyjny jest wskazówką i zachętą dla przyszłych klientów pokazujący standardy współpracy na linii najemca – doradca techniczny Palisander.

Animacja przez swoją prostotę tworzy jasny przekaz akcentujący wsparcie doradcy przez cały okres współpracy. Klientowi zależało na pokazaniu w spocie promocyjnym jasnych i przejrzystych zasad najmu szalunków oraz merytorycznych wsparciu doradcy.

Moto-Agro – Film promocyjny

Moto-Agro – spot reklamowy

Produkcja – SF Media

Klient – Moto-Agro

Nasz klient – Moto Agro to sieć sklepów i hurtownia sprzętu rolniczego działająca na terenie województwa podlaskiego. Głównym założeniem podczas produkcji filmu promocyjnego było ukazanie szerokiej oferty cięgników, maszyn oraz części zamiennych. W filmie reklamowych wykorzystaliśmy wiele ujęć z drona. Nie zabrakło też prezentacji ciągników i maszyn rolniczych podczas ich codziennej eksploatacji.

Mając do dyspozycji ponad 3,5 minuty mieliśmy przestrzeń, aby pokazać wszystkie aspekty, na których zależało klientowi. Odwiedziliśmy z kamerą serwis, salon sprzedaży oraz wszystkie sklepy na terenie województwa. W spocie reklamowym nie zabrakło też pokazania pracowników firmy podczas realizacji zamówień i kontaktu z klientami. Spot reklamowy jest efektem naszych wojaży po Województwie Podlaskim.

Film reklamowy LuxDecor

LuX Decor – film reklamowy

Klient: Unicell Poland

Film reklamowy marki LuxDecor – producenta środków do ochrony i dekoracji drewna. Ten krótki spot reklamowy jest zaproszeniem na program, którego sponsorem był nasz klient. Ze względu na ograniczoną długość trwania filmu promocyjnego postanowiliśmy pokazać łatwość aplikacji środka i jego skuteczność.

Film łączy w sobie zarówno ujęcia z kamery, jak i elementy animacji 2D.

Multicco Group – film promocyjny

Film promocyjny Multicco

Klient: Multicco

Na zlecenie firmy Multicco, lidera branży TLS na Podlasiu stworzyliśmy film promocyjny. Jego głównym założeniem było zachęcenie przyszłych kandydatów do rozpoczęcia kariery w firmie. Na przykładzie wypowiedzi pracowników różnego szczebla pragnęliśmy pokazać szereg korzyści związanych z pracą u naszego klienta.  Sztandarowym produktem jeśli chodzi o politykę rekrutacyjną firmy Multicco jest Akademia Młodego Spedytora, tej informacji również nie zabrakło w naszej produkcji.

Spot wizerunkowy oparty był w głównej mierze na pracownikach firmy Multicco. Dużą część materiału stanowią ich wypowiedzi opisujące przyjazną atmosferę w pracy, możliwości rozwoju oraz dodatkowe benefity. Zaakcentowaliśmy również wysoki poziom świadczonych usług, kompetencje pracowników oraz międzynarodowy charakter firmy.

Film promocyjny EuroBilet w Muzeum Pamięci Sybiru Białystok

Eurobilet – Film promocyjny

Klient: Vectorsoft

Eurobilet to oprogramowanie wspierające obsługę sprzedażową kin, teatrów i muzeów. Produkcja filmu reklamowego oparta była na ukazaniu wielu opcji zakupu biletu na przykładzie Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku.

W filmie promocyjnym przedstawiliśmy proces sprzedażowy połączony z obsługą przewodnicką w samym muzeum w zależności od preferowanej formy zakupu biletów. Zaprezentowaliśmy możliwość zakupu biletu zarówno w za pośrednictwem strony www, jak również stacjonarnie w kasie  muzeum bądź biletomacie. Podczas realizacji spotu reklamowego w naturalny sposób staraliśmy się też ukazać walory białostockiej instytucji. Do ujęć na zewnątrz kilkukrotnie wykorzystaliśmy drona.